Els petits dolços són grans plaers

domingo, 13 de enero de 2013

Muffins de pernil i paneres nadalenques!

Bon dia amics dolços!



Us he abandonat uns quants dies! Ho sé! He estat una mica liada entre festes, regals, i exàmens, però quina alegria veure que el post de les galetes us ha agradat molt! Tenia una mitjana de 20 visites per dia...això és una passada quan es tracta del meu petit blog!!


Per aquestes festes volia regalar alguna cosa especial, així que besweet es va posar mans a la obra per fer unes mini paneres dolces que vaig regalar als papis.


Les paneres constaven de les galetes que ja heu vist, els famosos muffins de poma i canyella que tant van triomfar entre amics i família, i els recent descoberts muffins de pernil de jabugo! Mmm... els meus pares em van demanar més galetes perquè la meva germana petita se les havia menjat totes, la meva germana va provar un i cada un dels muffins com si fos una rateta...és a dir, que van durar dos dies! 


La recepta la vaig treure del petit chef, una pàgina que hi ha a internet on la gent penja receptes, perquè entre els mil i un llibres de reposteria que tinc cap surt aquesta recepta...


Us passo unes imatges de la panera:




I ara la recepta que estàveu esperant!


Muffins de pernil de jabugo


Ingredients:


250 gr. De farina

250 ml. De llet

60 ml. D’oli d’oliva

1 ou

Pernil al gust

Mig sobre de llevadura

Una mica de pebre i sal



Primer de tot, mesclem els ingredients secs: la farina, la llevadura, la sal, i el pebre. En aquesta mescla li afegim la llet, l’ou, i l’oli d’oliva, i ho barregem tot. Veurem que ens queda una massa molt bonica. Aquí hi afegim el pernil i remanem.


Després repartirem la massa als motlles de muffins i ho posem al forn a 180 graus entre 10 i 15 minuts.


Surten bonissims! Són com mini panets...deliciosos!


Espero que us surtin bons!!


Xtina






0 comentarios: