Els petits dolços són grans plaers

lunes, 19 de marzo de 2012

Pastis fondant Laura 30




Hola amics dolços!





Us presento el nou pastis de fondant que he fet!

El vaig fer per la Laura, la germana de la Silvia que feia 30 anys! i com ocasió especial li vaig fer un pastis amb els seus colors preferits!

Com que la Silvia té uns gustos peculiars i no li podia posar melmelades, fruits secs etc. vaig fer un pastís que sabia que agradaria a tothom: pastis de iogur amb nocilla!

I el vaig decorar amb fondant!

Per anar aprenent no em va quedar del tot malament no?I a més m'han dit que va quedar boníssim!!! (dono fè...no em puc resistir a probar les coses mentre cuino :P).

Ara em queda un altre "recado" de pastis de fondant d'aniversari per fer...m'atraveixo a fer-lo de dos pisos? ;)



0 comentarios: